Friday, March 26, 2010

saya nak tukang urut sekarang! please...

hye bloggers! see the title macam gempak. yes! aq perlukan tukang urut yang sgt profesional sekarang. tap aq tanak tukang urut kat umah orang urut yang wat massage satu badan tu. yang pekerjanya orang over the sea tu..ohh!! taaaAAAaaakkkk mahooo!

nak pakar urut tradisional yang memang sifu urut2 niy. perlu sangat sekarang! ayoo makkk!!! saket!!! terjerit2 sambil merengek2. hah! mengada suhaini!

alasan kenapa aq nak tukang urut tu dating dengan aq sekarang?
kaki aq saket ohh.
taktawu kenapa.
mungkin sebab tergelecek 2-3 ari lepas.
tu la wat lagi cam tade pape. kan dahhh....

erk! mesti saket kan kalau nati makcik or pakcik tu urut. 
kaki aq dah bengkak macam belon. ohh itu tipu.
bengkak sikit jea tapi bila jalan...
mak aii..... bahagia 100 tahun rasa.

kat mana nak cari tukang urut yang berwibawa nih.
yg boleh urut aq sekali pastu terus baek cam besa tanpa ada rasa sedikit pun kesakitan semasa mengurut.
ohh perlukan tangan yg lemah gemalai untuk membelai kakiku yang sudah comel.
any idea?
huhuhu

2 comments:

::FAIZ:: said...

Takpe, i urutkan nak?

farida tarmize said...

aku penah weyh jatuh longkang..malu seyh..sampai kaki aku tergeliat..nasib ibu aku pandai urut.die la urutkan.tapi tak elok lagi kaki aku.sebab aku tak dapat rehat banyak, jadi sakit2 lagi kaki aku