Wednesday, May 19, 2010

akde ajok

hey hey! pagi-pagi dah sakit perut! taksuka tol sakit niy..haiyaaa~~!$%$^%*
rasa macam nak tido je kat dalam kelas niy..boleh?
tapi lecturer tu ade kat depan..
dah la aku duk 1st row..nati nampak sangat pulak..huh!

tetibe rendu nk cari gadoh ngn org..
sape nak gadoh?
jom gadoh ngn aku..
tapi nk gadoh sal ape erk?
think! think!

final punya result not bad..
alhamdulillah..tp tu baru senarai tampal
lom confirm oleh senat lagi..adushh!!
hope xde perubahan...if ade pon..naik kan lahh grade ku...
(owhh!!!saya sangat tamak~~!kejiiii)

erk!susah nye nak faham org..
betul kata ayah..
"buat baekk ngn org berpada-pada"
hah! padan muka diri sendiri..
buat baekk ngn org, org pulak buat ??
haishh biar je lah..
tak faham dan malas nak ambik faham g..

uhh tetibe emoo..
dah2 xnak ngarang lagi..
tak pasal-pasal jadi kontroversi plak..
ahahahaha
~OUT~

2 comments:

LaNuNsepet said...

sabar wak.. jgn emo..
he3.. cool cool.. lanun blanja makan aiskrim bagi kool..

.sTraWberRycH0c. said...

baekk cik lanun..
saya nak happy2 lak niy (:
nak aiskrim! ble nk delivery niy??
kat sini dah cukop panas dah..
mmg patot kasi cool sket ;p