Wednesday, April 14, 2010

semakin hari semakin sesak

hye blogger...! 
yubba yubba...perut sudah kenyang, jiwa sudah sedikit tenteram...tapi hati masih tak senang...kenapa dan kenapa..?adakah perlu aku berceritera disini..?patut dikongsi atau hanya berdiam diri...

bak kata roomate aku yang dah 3 tahun bersama, "SILENT IS BETTER FOR US"..haiya haiya...rasa macam dah tak boleh nak silent-silent lagi...dah terbiasa pot pet pot pet 24/7....huargghhh macam mana ni...

just tinggal a few days ja lagi nak menatap wajah-wajah yang ada kat melaka ni...rasa macam habis exam nak terus cabut...haip bukan cabut gigi or cabut besi ok...ini cabut = balik ke tempat asalku..huahuahua...

melaka yang best..melaka yang banyak cipta kenangan...antara aku dan mereka-mereka...haih rasa macam tak sabar nak final. tak sabar nak lepaskan segala beban yang tengah sarat ditanggung...

ops...bagi mereka-mereka, jangan salah faham ok..takde persengketaan yang berlaku antara aku dan siapa pun..hanya perdebatan hebat antara diri sendiri....

disini aku boleh meluahkan segalanya...kembali seperti aku yang dulu...?pendiam dan "agak sombong" pada pandangan pertama??ohh tidak...aku tidak mahu aku yang dulu...aku suka dengan perubahan yang berlaku sekarang..sudah tidak kekok untuk memulakan perbicaraan...tapi...arghhh....senget lah kau ninie!

bila orang sah request untuk menjadi pendiam, terasa macam payah untuk orang yang mula belajar menjadi kepoh...apakah aku patut terus berdiam atau hanya menjalani kehidupan seperti sekarang..??

lumrah kehidupan bila dah hujung-hujung sem ni macam-macam akan berlaku..kene kuatkan hati hadapi semua ini...rambut sama hitam hati kaler lain-lain...so, fikir-fikirkan lahh...

***masih konfius nanti 15 hari after this nak tinggal kat mana...ada sapa-sapa nak kasi aku menyewa hanya untuk 15 hari x...huhu??***