Wednesday, February 24, 2010

mabuk?

assalamualaikum..hikhik. lama gila aq tak mengupdate. dah bersawang dah blog niy.ekekeke. cian blog niy kan..sume orang dah takmo pedulik..tuan dya pun dah tinggalkan dya camtu jea..isk3~~~

mabuk?
ahahaa mmg aq tengah mabuk..bukan mabuk disebabkan terlebih minum alkohol (astagfirullah...haram air setan tu...) tapi mabuk denga kerja-kerja yang menimbun-nimbun dah macam gunung himalaya..ngeee~~~tinggi kan?serius! memang banyak gila. aq lak suke jer nak tangguh-tangguhkan kerja..haishhh..apa nak jadi la dengan minah cantik sorang niy kan.. ekekeke perasan nak lebih jer..well...hikhik riak skit...haipp! tak baik camtu..hehehe

mesti korang pelik kan..apesal la ngn aq niy..dari mula entry pai ayat skrg sik gelak jer...hehehe aq? no komen. pelik jugak..tapi tadelah pelik sangat..orang nak happy..apedehal kan,...ngeee..yes! aq memang suke gelak jer sekarang..sampai orang pun naek heran..apesal lahh cik suhaini niy,,tetibe senyum sorang-sorang..ahahaha itu gila namanya! ngueh3~~~

aq malas dah nak nangis-nangis, lalak-lalak macam kucing hilang anak..mahu ketawa sajork...best lahh hidup macam  niy..tade nk pendam-pendam, simpan-simpan dalam hati..lau nak ade yang aq tak suka, aq lepaskan jea..pastu 5 minit, sure aq ketawa balik...ngeee~~~ bagus tak?

cik happy..meh meh..kita bercinta meh...ahahaha suka lorhh ngn cik happy..ekekeke

kawan-kawan, jom ketawa sama-sama..hehehehee ;)

3 comments: