Thursday, March 15, 2012

wake up suhaini!

okeyh. hati aku lembut bagai sponge.
tapi betul ke apa yag aku buat sekarang?
aku kurang pasti. 
aku semakin mudah lupa dengan apa yang pernah terjadi dulu.
syukur Alhamdulillah.
doa aku termakbul.
aku terlupa kita pernah bersama dan kau pernah menyakiti aku.
tapi kenapa semua itu perlu diungkit.
kau hadir secara tiba-tiba.
yes. aku sebenarnya sudah lama kuburkan segala rasa yang ku ada untuk kau.
rasa itu telah ku ganti dengan dia yang baru.
tapi, kenapa sekarang. kenapa disaat aku dapat lepaskan semua berlalu baru kau hadir.
aku redha. mungkin ini ketentuan yang maha Esa.
aku pasrah. kerana mungkin ini telah tertulis di luh mahfuzku.
tapi aku bersyukur.
aku bersyukur kerana tiada lagi dendam antara kita.
yes.
kau bahagia dengan pasangan mu dan begitu juga aku
fuhh fuhhh..cik suhaini oit..
tolong eyh...
tolong jauhkan diri anda dari orang-orang yang tak sepatutnya..

With Love : Sue

No comments: