Saturday, March 20, 2010

aq pon manusia jugak!

im sorry dear. 
aq tawu aq xlayak menghukum kamu. aq xlayak nk marah2. tapi at least hormat aq sebagai seorang insan. a human oke. seorang insan jugak ada hati dan perasaan. terkadang ada buat salah. nobody perfect aite?

aq tawu aq banyak susahkan kalian. aq banyak buat kalian saket. tp tolong! jangan buat aq rasa diri aq macam sampah. aq sayang kalian oke! kalian jiwaku. kalian temanku. aq bukan seorang yg suka mengungkit itu ini. tapi dengan apa yang kalian buat, aq jugak terasa ati.umpama aq sang semut meminta pertolongan dari sang gajah. walaupun badan aq adalah gajah tapi aq umpamakan diri aq sang semut. keji kan?

if aq nk mengungkit, hey! sedar lah diri sikit. lau nk dibandingkan budi, im sorry because i'll be the winner. setakat setahun jagung, then kalian nak memprotest. tolong la oke.. aq dulu sabar je ngn kalian. apa kalian buat, aq xkesah oke. sanggup jea nk tunaikan apa yg kalian nak. everything kott. bukan nk mengungkit, tp aq sgt terasa ati oke. 

i know its my fault. buat kalian tertunggu. tapi, kalian tahu ke apa yg dah jadi kat diri aq? apa yg aq rasa dan alami saat tu. takkan? kalian xde pon nk mintak penjelasan aq kan. aq berperang dengan perasaan diri sendiri. jatuh dan terduduk aq kalian tahu ke?

aq tawu, sekarang kalian mmg dah xperlukan aq. sapalah aq dimata kalian kan. dan sekarang kalian dah boleh buang aq. dan yang pasti AQ SANGAT KECEWA DENGAN KALIAN. kalian paling rapat. paling aq sayang antara mereka2. dan sekarang....arghhh!

aq MINTA MAAF sebab banyak menyusahkan kalian kebelakangan niy. kalian ckp kalian tak suka mengungkit, tp pada hakikat sebenar, kalian lahh paling suka mengungkit. sume itu hanya aq yang tawu sebab setiap kali kalian ada masalah, kalian akan cari aq. dan sekarang, org yg sgt setia mendengar masalah kalian tu sedang sangat kecewa dengan kalian. terluka oke! insan itu dah lama bersabar dengan kalian. sabar dengan sikap kalian. dan sekarang, tahap kesabaran org itu sudah sampai ke tahap maksimum. 

tolong beri aq masa untuk pulih seperti sediakala walaupun masa untuk kita bersama hanya seketika. mungkin ini dugaan yang perlu ku tempuh. dugaan semester akhir dengan pelbagai masalah lain. aq minta maaf if after this aq tidak lagi seperti dulu. hanya terkurung. dan mungkin juga akan mengabaikan kalian. aq minta maaf.

dan buat masa sekarang, aq memang tidak boleh berdepan dengan kalian. berpura-pura seperti tiada rasa dihati. aq tidak mampu sebab aq bukan pelakon drama terhebat untuk buat semua itu dan ini. aq sudah penat mengalah dengan sikap kalian. 

AQ SAYANG KALIAN.
AQ RENDU SAAT KITA DULU.
dan yang pasti, semua itu hanya akan menjadi kenangan terindah. dan takkan bisa terulang kembali. thanks kalian kerna bersama aq selama niy.

kalau aq buat kalian saket, aq MINTA MAAF SANGAT2. moga hubungan yang terjalin antara kita akan kekal smpai bila-bila. aq akan cuba tersenyum untuk membuat kalian bahagia. tp aq minta maaf jika itu adalah hipokrit dari aq. assalamualaikum

1 comment: