Thursday, January 14, 2010

thanks!


i know who am i.im never expected u will do this and those.thanks friends.aq anggap kmu teman dan kmu anggap aq musuh.terima kaseh lagi.

sume dah lepas.aq fikir kmu ikhlas.aq fikir kmu jujur.tapi??its oke.aq terima.gpun aq da byk wat salah ngn kmu kan.aq serius tak pernah terfikir dek akal benda camniy akan jadik.SANGAT!aq sangka kau lahh insan paling jujur.paling baek.tapi...

hummm.biarlah.aq tak layak complain or komen pape pasal kmu aite?.dan aq tidak perlu itu.aq sedar sape aq.aq tawu..ini aq..orang kampung..yang merantau dan tidak pernah  terfikir untuk menjadi orang bandar.aq sedar dari mana aq datang.aq jugak sedar itu..

yea..aq banyak terhutang budi ngn kmu.aq admit itu.kmu disisi time aq susah senang.thanks lagi untuk itu.tapi aq tak sangka kmu begitu.kmu pretend as a good friend but inside kmu punya perasaan itu.perasaan dendam yang tidak pernah akan terhapus mungkin.

kawan..aq anggap kmu sahabat aq.aq anggap kmu teman aq.aq anggap kmu kaka dan adk aq..tapi kmu?tape..itu hak kmu..kmu bisa lakukan ape jea kmu nak.dan aq?aq tak pernah halang keinginan kmu.sekalipun mengata itu ini tentang kmu..

aq simpati dengan kmu..aq bahagia punya kmu..tp aq kecewa bila aq ketahui kebenaran itu..kebenaran yang ku kira amat menyakitkan sekaligus membunuh kepercayaan aq pada mu.

dulu aq pernah lukakan kmu..dan aq juga suda mohon kemaafan itu dari kmu..tapi..mungkin kemaafan itu hanya ku peroleh dari bibirmu tidak dari hatimu yang tulus.

setiap perbuatanku,perlakuanku,ucapanku,dan segalanya..aq tidak pernah berdusta..aq tidak pernah berlakon menjadi insan yang perfect..segalanya tulus ikhlas dari hati..tiada langsung terniat untuk menjadi hipokrit kerna hipokrit itu bukan aq.

teman..aq sayang kmu..SANGAT.ku anggap hubungan persahabatan yang terjalin ini akan kekal abadi..tp ku yakin..perpisahan menanti.kerna hanya aq yang ikhlas mahu berkawan tidak untuk kamu sekalipun gurauku kmu anggap racun.

aq sangat terluka.TERIMA KASIH KAWAN.hanya itu aq mampu ucapkan.dan aq sangatsangat menghargai segala apa yang kmu lakukan untuk aq.aq sayang kamu.aq bersyukur aq punya km.ta kesah la dalam hatimu,niatmu ingin berdendam dengan aq ke hape.tapi,aq mahu kmu mengerti,aq sayang kamu seperti sedara kandungku sendiri.maafkan aq..halalkan makan minum dan segala yang kmu beri padaku.


sorry uol's.entry ini agak beremosi.harap kamu faham.sekian (:

ikhlas,
sang teman..

No comments: