Monday, January 11, 2010

here we go

mood : kosong.

hey there!lama tak update.why?entah.mungkin diatas sebab kebizian yang melanda.ohh.tidak.tak bizi sgt pon.tapi malas.haha.online pun suda malas.bosan dengan keadaan.

now,sabtu telah berakhir.segalanya suda selesai.yes!itu mahumu.then,aq turutkan.jangan tnya mengapa.biar aq dan mereka saja tawu.moga ini akan menjadi kenangan manis buat kita.

bahagia?ohh mesTi.bahagia dengan temanteman terchenta.konflik untuk berhenti belajar suda berakhir.yuhuuu!!cik semangat suda kembali.takde sedihsedih lagi k.cheerful!tersenyum lagi.

hubungan aq dan mereka juga suda kembali pulih.alhamdulillah.syukur.aq sayang mereka.amat!tidak terucap dengan katakata.hanya perlakukaan yang dapat membuktikan segalagalanya.cuma terkadang keegoan menguasai diri.menidakkan segala yang menjadi hakikat sebenar.uhm.

kenangan,ada yang manis,kelat,masam,dan segalanya.hidup ini memang sukar untuk dijangkakan.apa yang terjadi dan yang akan terjadi.yang pergi aq lepaskan pergi.hey!!sorang pergi sepuluh mendekati.haishh sungguh riak.tak baek sifat ituh,ops tobattobat.tp itu memang hakikat.jangan salah faham,mereka hanya kawan.tidak lebih dari itu.pasti.yakin!why?kerna belum tiba masa untuk kubukakan hati ini.aq lebih bahagia begini (:

No comments: