Friday, November 6, 2009

thankx!

mood : syukur alhamdulillah
currently : no XXX, jln tu....

syukur.selesai jugak akhirnya present bengkel.bengkel pembangunan sistem.subjek yang mmg xde final.tp.ohh.fahamfaham lah.nama pun student kan.mana ada benda senang.smlman taktido.bangon pagipagi terus g present.tp alhamdulillah.segalanya berjalan dengan lancar.thanx groupmate.hajar.amy.u'all mmg superb.tabik springlahh.


balik dari present td.mmg qada tido habishabisan.lepas gian maen game kat facebook smpai tertidurtidur.ahahhaa apalah kamuh nih ninie.sungguh tak senonoh! (tersipu-sipu malu).

bangon tido,perot dah menyanyi lagu datuk m.daud kilau.pehhh.mmg sangat lapar.satu jenis makanan pon blom ku hadap.siapsiap.ikot dakdak umah kuar.jlnjln isi perot.huahuahua.((:

happy?

mmg agk happy.tp sedikit je.(takleh over happy,nati laen lak jadi).by diz time, baru lepas ckp dgn amin.AMIN?bukan pakwe baru or sumting special.dya hanya kawan.tak lebih dari itu oke!ttp bersyukur sbb maseh berkawan dgn dia.eventhough dah mcm2 berlaku.kisah silam.usah dikenang aite.masingmasing dh ade idop masingmasing.moga kamu bahagia ya Amin!maaf atas apa yg berlaku dulu.aq terlalu ego.maaf sgtsgt.

sumtime,bila fikirfikir balek,menyesal pon ada dengan keadaan yang berlaku.tp takboleh salahkan segalanya.ini qada dan qadar yg harus ditempuhi.yea!betol kata kamu Amin. harus pulang ke pangkal jalan.aq terima nasihatmu.kita yg perlu mencorakkan hidop kita.bukan org laen aite?

apepun.bangga sebab maseh punya teman yang sanggop kongsi segala sukaduka.***yg taknak kongsi tu,leh g jaohjaoh.kamo tak di alualukan di sini***.ehehe

chaiyokchaiyok ninie!kamo boleh! (:

p/s : kadangkadang kita tidak pernah menghargai sesuatu yang amat bernilai didepan mata,yg telah kita genggam dengan erat,tp bila kita sudah kehilangan, ia bagai abu.tiada guna untuk disesali.kerna ia takkan mungkin kembali.

No comments: