Friday, November 13, 2009

merdeka.


mood : girang gemirang op kos.

haha.akhirnya..aq merdeka jugak!yeahh!!sila jerit merdeka tujuh kali dengan nada semangat yg sangat kuat..merdeka!merdeka!merdeka!merdeka!uhuk.baru 4 kali dah semput.ahaha.

okeh.mood.op kos la seronok kan.merdeka wehh.habes beban aq.dah takpayah nk study sampai pagi.xpayah nk hafalhafal notes lagi.xperlu nk wat notes.dan yg penting,dah boleh tido dengan nyenyak walaupon ada gangguan nyamoks aedes.ehh.bukan slama ni ko tdo ngn nyenyak ke?haha.pedulik ape.nk ckp jugak.

oke kawankawan.activiti kita hari ni ialah:

  • jalan-jalan round melaka.oke.merangkak sekali kalau boleh.haha.poyos.
  • baling mercun kt kereta org.weks!kasik meletup sume keta.gila jahat.
  • lepaklepakdanlepak.hooo.bestbest.bukan harihari ko lepak ke.ehh study oke.sila ketuk kepala aq sekarang dengan kayu.
  • pancetkan tayar keta ngn moto kawankawan aq.ops!mampos aq kalau diorg baca entry nih.haha
  • sepahkan rumah.haih.pemalas.
  • etc.hehe.rahsia!

haa.ni antara aktiviti yg dah ada lam otak aq.amacam?oke tak.pedekesah korang tak setuju ke ape.aq nk buat gak.takkiratakkira.gediks!

okelah.sempena hari kemerdekaan aq yang maha seronok lagi gila mereng,aq maho keluar pergi jalanjalan.sapa maho ikot?angkat jari kaki.haisyooo.gila ka apa.jalan?mesti aq semput.takmotakmo.kita nek lori nak?haha.jaoh mana sangat la aq leh jalan kan.bab tu badan maken gemoks.ahaha.tak pedulikkk!nk ckp jalan jugak.haha.gewdikx lagi.sila sepak aq dgn bertubitubi.rela nih.cepatcepat.lambat tak dapat.huahuahua.oke peluang dah ditutop.padan muka korang.

weks!jom layan pic dibawah.

dewan kesayangan lagi terchenta.sempat aje aq snap.kenangan woohh..4 paper disini.1 paper kat dewan lagi stu.tp takde pic lak.haisyoooo!!!
sila abaikan wajah si poyos lagi bongkak tu okeh.lawakan dewan nih.sejok ohh.dia pakai ekon cap apa tah.cap itik kot.haha
aq semakin ketandusan idea.sebab otak dah pk nk kua.bye kalian.jumpa lagi nanti.jgn rendurendu okeh.kalau rendu,g tatap muka aq tuh.weee~~~! ;)

7 comments:

sI tEDI said...

kat mana tu KUTKM ke? ekekekekke

takutlah aku kalau terserempak ko kang..
naya je tayar kete aku pancit!!

.sTraWberRycH0c. said...

ahaha.tawu?
KUTKM dah jd UTEM dahh..
peace no war.

cepatcepat kasi no flat kete.
nk gk pancetkan tayar.hikhik

cik EPAL said...

waaa...seronoknya dia merdekaaa ;)

.sTraWberRycH0c. said...

hehe.kamu belom merdeka lagi ea cik epal??ciannyer..haha.gelak jahat.
teroskan perjuangan anda.miahaha

~ miErA ~ said...

uish...
abes dh...
sy belum...

ini xadill...
wee~~

.sTraWberRycH0c. said...

itu adil lahh mira.
haha.
ayat nk menjeleskan org.
heee
boleh balek kg sudah.
yeay!!xsabar nk balek nihh.hehe

HazwanHakim said...

bukan kita da merdeka ker taun 57 dulu???hehhe